tirsdag 12. april 2011

Grønn og..

I hvert fall ikke skjønn. Restegarn handler litt om flaks eller uflaks for meg. Denne hadde kanskje blitt skjønnere hvis jeg hadde hatt nok mørkegrønt garn? Eller lysegrønt? Istedenfor ble den litt sånn skilpadde, på en stripete måte.


Legger denne inn i tabbekvoten, tror jeg. Og så er den kanskje for liten når luesesongen starter opp igjen, he he.

Skal strikke ei ny lue til deg jeg, lillemann. En fin en, for tenk!
(Beklager et noe uskarpt bilde, men modellen åler seg i rasende fart. Godt at han er skjønn, da =)

Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...