mandag 18. juli 2011

Bluse i blomstring

.. til lillesøster. Lillesøster har valgt rosene, og mor har sneket med noe blått, i håp om at det ikke skal bli bare sukkersøtt. Neste mønster må bli noe mindre fikle-faklete, for søm på detaljnivå står ikke i forhold til sykunnskapene her i gården, men jeg tror ungen ble fornøyd =)



Blouse with a hundred roses (Just a wild guess, there), for Little sister. 
Now back to you, knitting.

Tilbake til den litt tryggere strikkingen..
For anledningen plassert, ikke helt tilfeldig:

Waiting for someone, Knitty?

..- På den nye utekroken, egenhendig bygd og snekret av herr Innestemmen, hurra!
(Jada, skal beise. Hvordan ble det min jobb, egentlig?)

Now we can sit here, enjoying the ..
Come rain or come shine, we can sit here =)

Ha en fin dag!


6 kommentarer:

  1. Så flink du har vært!Sydd to flotte bluser til jentene!Det skal du være kjempestolt av!M-klemz

    SvarSlett
  2. Oh my! So beautiful! You are so talented to be honest! Love your sewing, pretty fabric! And your knitting is just amazing! I missed some last posts with your knitting, oh how I love the shawl, it's adorable!
    Great week to you! x

    SvarSlett
  3. Heisann. Velkommen som følger av bloggen min. =)
    Du lager mye fint, ser jeg. Mye inspirerende, så jeg legger meg til som følger jeg. =)
    Misemorklem =)

    SvarSlett
  4. Var kjempe fin bluese:)Flinke du :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...