tirsdag 28. august 2012

Første modelloppdrag

De er jo så små..

My littlest gent in his new jacket and hat.

Lillegull svømmer i den bittelille jakka jeg strikket til han. Men, en kjensgjerning er jo også at:
De vokser innmari fort også.
Inntil videre er man beredt til høststormer og ruskevær..

Gjesp..

Lue er en omarbeidet Lettstrikket babylue fra nøstebarnboka, med samme mønsterrapport som jakka, og har mandarinfargede knytesnorer for å mætsje knappene.. Man skal tidlig krøkes, osv


Japp, dett var vel dett. Modelloppdrag vel utført :)

Ha en fin dag!

12 kommentarer:

  1. Modelloppdrag fullført med glans!

    SvarSlett
  2. For en skjønnas! Flotte plagg også.

    SvarSlett
  3. Kjempe fint! Syns han klarte modelljobben med glans :)

    SvarSlett
  4. Vilken fin liten modell i sina fina nya kläder!

    SvarSlett
  5. Topp modell! Akkurat som de andre! Passer sokkene ennå??? Hilsen fra mormor og oppskriftmakeriet.

    SvarSlett
  6. Han er bare så skjønn at jeg glømmer nesten at det var klærne jeg skulle se på. Fint strikkasett som han vokser i fortere enn svint, tenker jeg. Den gode gjespen er ubetalelig! Herlige bilder!

    Kos dere masse med gullet!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  7. Så fiiin gutt, og fint strikketøy også:) du er flink! Klem G

    SvarSlett
  8. gratulerer med nummer fire! ikkje verst med to av kvar. og det er jo stas å vere fire :)

    SvarSlett
  9. Nydelig sett på den lille søte!
    Før du aner sitter vel jakken som schmokk ? :O)

    SvarSlett
  10. Aner jeg en kommende supermodell her? Godt å se småtasser i god, varm ull. Dette fine settet holder nok litt utover høsten ser det ut til. :)

    SvarSlett
  11. Nydelig sett på en herlig liten krabat! Gratulerer!

    SvarSlett
  12. Babyer er så søte! Ren ull er vel det beste for små babyer :) Ser bra ut!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...