mandag 1. oktober 2012

Resirkulering er gøy

Kanskje spesielt resirkulering av (strikke)klær.. 

Disse to er fra LilleStorebrors tid:
Tiny wearing Big brother baby cardigans

(5 hour baby jacket)

Denne jakka strikket jeg til Storesøster:
(Hun kom 11 dager etter termin, men før jakka ble fullført, så mamma hjalp meg med å strikke den ferdig)
Tiny wearing Big sis' baby cardigan, knitted 8 years ago.

Teppet Minigull ligger på er også fra LilleStorebrors lager.
Moro å grave i pappesker av og til :)

Ha en fin dag!




9 kommentarer:

  1. Ojoj, så mye fint du hadde å grave frem! Klart det er stas å bruke disse jakkene og teppet til den lille :o) koselig å se!
    Nina

    SvarSlett
  2. For en liten skjønning dere har fått der! Han skal ikke fryse nei, og like fin er han i all hjemmestrikken uansett hvem han arver fra. :)

    SvarSlett
  3. Awww så fiiin! Det er gøy å få brukt strikketøy av flere barn ja :)) Kjenner til den. Lillebror arver stadig nye ting aav sine søstre ;) Men ikke alt da...kan jo ikke ha rosa på seg...hihi

    SvarSlett
  4. Så kjekt å få brukt strikkeplaggene om igjen, og for en søtnos!

    SvarSlett
  5. ALT kler den lille smukke! Kanskje det er en pose her med noe som Embla fikk! Må se! Ha en fin kveld! Her renner nesa! Æsj! M-klem

    SvarSlett
  6. åhh, så fine arvaklær! og teppe ;)
    finnes ikke bedre klær å holde seg varm i enn klærne fra større søsken. Fine jakker, men ennå finere baby! :) Grattis!

    SvarSlett
  7. skjønn han der altså!
    og så mange nydelige klær!

    SvarSlett
  8. Kjempehyggelig med genbruk - håper selv det kommer en til her i gården slik at jeg kan grave frem det jeg strikket til min sønn.

    (så vet jeg at man også har litt mindre strikketid til nummer 2...)

    SvarSlett
  9. Så fina koftor du gjort alla tre!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...