onsdag 9. juli 2014

En tanteting: Strikke popcorndrakt til lille Ny

Sånne nusselige babyting man bare strikke med en gang man får sjansen: 

A popcornsuit for a baby boy. 

Strikket i en deilig dyp blå Lille Lerke (For øvrig et nytt og gledelig garnbekjentskap, slettes ikke siste gang:) Takk for gaven, L :)) Håper den passer, lille nevø. 

Bare kjedelige på-gulgrønn-krakk-med-malingsflekker-bilder enda, men kanskje noen action-bilder av den lille herremannen etterhvert? 

Se her, ja. Leker og rake rammer inn babystrikken perfekt..

Artig og morsom strikkesak, jaffal. Anbefales :)

Ha en fin dag!

9 kommentarer:

  1. Utrolig skjønn drakt! Ser ut til å være en kjempefin farge også :)

    SvarSlett
  2. Å, så fin! Møtte dem her om dagen :-)

    SvarSlett
  3. Den var kjempesøt! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, det setter jeg stor pris på! Ha en herlig søndag!

    SvarSlett
  4. Jättefin i så härlig färg :)

    SvarSlett
  5. Så søt:) Ligner litt på romperen i guttestrikkeboka, men det var en morsom vri

    SvarSlett
  6. Den er så skjønn den popcorn-drakta! Paelas lager jammen mye fint.

    Jeg har forresten strikket opp det fine Nepal-garnet jeg vant hos deg i fjor:) Sjekk ut bloggen min;)

    Ha en fin sommer fortsatt!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...