fredag 13. februar 2015

Strikkashorts i (engangs)bruk

Jeg kunne ikke dy meg, men strikket freidig i vei på en shorts fra Strikk til mamma og mini, med Veslestorebror i tankene. 


Men noen har utviklet en viss motvillighet til strikkashorts, jeg nevner ingen med navn eller nummer, men noen er det altså. Bare såvidt jeg fikk lurt og lokket denne noen på en aldri så liten fotosjut i vinduet..



Sett slikt. Neste strikkashorts blir til han som ikke sier så mye på det, enda. Jeg synes de er så kule, de der strikka kortbuksene. Så det blir flere. Til minstemann, hvertfall, that is. 




Denne er åkke som strikket i en nydelig koksgrå Tove, og de naturhvite stripene er muligens Finull :) Mange modifiseringer i form av tynnere pinner og færre masker både her og der. Så får vi se da, om den blir liggende i venteskuffen eller om han kommer rundt etterhvert, Noen Veldigbestemt Smukkasen...




Ha en bestemt fin dag!

8 kommentarer:

  1. Herlig med sånne bestemte barn. 😊 Her syns 2,5 åringen alt mamman lager er "fint", men prøve? Ikke talom! Så her må det lures på på trøtte morgener. Jeg syns uansett shortsen var fin, og krysser fingre for at ullshortsaversjonen går over!

    SvarSlett
  2. Så kjedelig når det ikke vil brukes, kjempe fin var det uansett så får en kryssefingrene for at nestemann ikke er så nøye på ull ;)

    SvarSlett
  3. Tror det der er vanlig. Enten liker de det, eller så er det et bestemt NEI! Har en del sånne prosjekter liggende jeg også. Og andre som blir brukt til de blir fillete. Hadde vært greit å vite slikt på forhånd, sukk.

    Shortsen var jo fin, da. Så den får kanskje en ny eier?

    SvarSlett
  4. Til Innestemmen: Hei frå Vottelauget på Valentindagen <3 Tar du kontakt med oss kan du velje deg éi av dei to e-bøkene våre, du vart nemleg ein av dei to utvalde i trekninga vår i dag! Gratulerer! Send e-postadressa di og/eller eventuelt Raverly-kallenamn om du har, så får du e-boka! Helsing frida.fielding(krøllalfa)yahoo.com

    SvarSlett
  5. Hehe! Godt å se at det er flere som har ikke helt samarbeidsvillige mottagere. Kul shorts.

    SvarSlett
  6. Kjent fenomen det der!
    Fin shorts da, uansett, og håper nestemann er mere mottakelig for slike ullplagg :-)

    SvarSlett
  7. Så fin ullshorts, en stor favoritt her! Lurer på om jeg også må prøve en stripet variant:)

    SvarSlett
  8. Hihi ja sånn kan det gå;) Håper det går seg til etterhvert!:) Kul shorts!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...