mandag 7. september 2015

Seleshortsen Ivar er en FO :)

Denne startet jeg på i vår en gang...


Støtte relativt raskt på noe jeg ikke skjønte i oppskriften, stoppet og ga opp. Shortsebitene ble liggende. Sommer kom og gikk, men så: I dag bestemte jeg meg for å få en sy-ufo til å bli en sy-fo, og det har jeg gjort-fo. Yey-fo!


Mønsteret kommer fra barnigjen.no . Her var det også en liten bildeserie, en tutorial, som igrunnen løste det hele for meg. 


Stoffet har jeg fått fra jobben :) Knappene er fra lageret. Fikk litt lyst til å prøve å lage den i forskjellige stoffer også. Trenger kanskje ikke drøye prosessen fra start til FO med flere måneder heller, da gjerna :))


Hepp! 
Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. Veldig fin shorts, bra du fikk den sydd sammen :)

    SvarSlett
  2. Kjempesøt! Det er så deilig å fullføre prosjekter, spesielt når man har støtt på tekniske utfordringer

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...