onsdag 30. januar 2013

Good løkk, vevstrikkejakke

Jakka til Lillesøster er nesten ferdig, mangler bare knapper.
 
FO heading for the washing machine..

Noe den definitivt ikke mangler, er luft.. Det ble litt vel stormaskete for meg dette her - som straff for prøvelapp-vegringen antakelig :S Jeg bare må prøve det en gang jeg også: Den Fryktede Tovingen i Maskin. Uæææh. 
Jeg strikket den gigasvær, så det blir spennende å se om jakka blir til Lillesøster, dokka hennes eller om Storesøster kanskje kan låne den så lenge? Lett tovet, det er det jeg er ute etter, heh. Wish us luck, og en gang må jo være den første =) 


 Og mønsteret? Fra boka Knit for your kid(Har lyst til å strikke nesten alle plaggene i den saken der altså!)

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Dette blir spennende!
    Jakken ser ut til å bli nydelig,
    ønsker all mulig lykke til med siste hånd på verket!
    Ja, den boka er bare superinspirerende!
    :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...