tirsdag 8. januar 2013

Struktur i ustrukturerte hender.

...I rad og rekke kommer prosjektene. Den lilla struktur-saken til Storesøster stoppet opp en stund før jul, naturlig nok. Den ligger i veska og gir meg litt dårlig samvittighet fordi jeg klarer å starte på en annen struktur-sak, det i grått og rosa til Lillesøster, istedenfor å fullføre den lilla...

So many plans, only two hands..

 Ikke nok med det, så ligger det garn til et meeeeget fristende mønster-sak til Lille Storebror i en pose og lokker. Og så har jeg noen syplaner. 
- Og de to barnehagebarna skulle hatt et par votter, og Minibror Kosebaby er det jo moro å strikke til... (hjelpes..) 
Det er jo bra at man har lyst til så mye, men det blir litt rotete i hodet av det, he he.

Her er det bare å strukturere tiden og krumme nakken:
Ha en fin dag!

10 kommentarer:

  1. Kjenner følelsen. Den lilla og grå struktursaken ser kjempefin ut! Litt variasjon må en jo ha, ikke alt kan bli ferdig med en gang :)

    SvarSlett
  2. Godt ett nytt år akkruat har startet;) Mange muligheter med andre ord!!! Gleder meg til å se sakene ferdige etterhvert!

    Godt nytt år!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Fin måte å ta det an ;) Godt nyttår til deg også!

      Slett
  3. Man SKAL ha flere prosjekter på gang samtidig, spør du meg. Morsomst sånn :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Også en meget fin måte å ta det på, hehe ;))

      Slett
  4. Vilka fina stickningar du har på gång!

    SvarSlett
  5. Hehe, kjenner til den følelsen: så mange planer og så liten tid.

    Ser ut som du har fine ting på pinnene. Blir morsomt å se det ferdig:-)

    SvarSlett
  6. Haha, hvor man kjenner seg igjen med de mange prosjektene,
    uæhhh, hva skal jeg strikke på nå???? Irriterende nok har man bare to
    armer og så fantastisk mange fristelser der ute.
    Hvordan klare å begrense seg og gjøre ferdig?
    Jeg jobber med saken jeg også :o) gjøre litt ferdig her....
    Du strikker på mye fint i allfall - kos deg med struktur!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...