Viser innlegg med etiketten trekning. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten trekning. Vis alle innlegg

søndag 17. juli 2011

Og premiene går til...

Først av alt: Jeg er veldig glad for alle hyggelige kommentarer og for at så mange vil følge meg - Tusen, tusen takk! Dette har vært så gøy!
Da var alle 97(!) loddene fordelt på 52 loddtrekkere skrevet opp, og:
(Vi brukte en random-trekke-sak på herr Innestemmens mobil)

Vinnerne er:
Nr 6: Komadyret
Nr 84: Ulla-Mona
Nr 93: Lapappilon 

Gratulerer!
Da sender jeg en av disse
 i posten så snart adressen er i hus =)

Ha en riktig fin dag,
her regner vi nesten ned..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...