onsdag 8. juni 2011

Bindibók

Akkurat nå strikker jeg Hættetrøje med Navia-garn, et færøysk garn jeg kjøpte i Hirtshals (Ja, hvorfor ikke, he he =) for 5-6 år siden. Strikketøyet ble påbegynt, men ikke fullført. 
Jeg krysser fingrene for at jeg har nok garn, som for øvrig er knakende godt å jobbe med. Håper jeg er like glad i det også etter at plagget er vasket og ferdig..

Knitting a hoodie for little sister with a lovely Faroese yarn (Navia)

Oppskriften er fra bindibók (Fantastisk ord =)  nr 1, og det er utgått - men oppskriftene er lagt ut gratis på hjemmesiden deres så jeg. 
Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Den modellen ser kjempefin ut, ja. Blir spennende å se når du er ferdig med den:-)

    SvarSlett
  2. Takk! Håper mottakeren vil gå med den.. Det vet man jo ikke =)

    SvarSlett
  3. Navia er godt at strikke med , bliver spændende at se når den er færdig :-))


    God weekend

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...