lørdag 2. juli 2011

Hold me closer, Tiny tea leaves.. ♫

Det var jo nesten ikke til å unngå, dette. Man har en jente, som trenger en jakke. En passe pynta, passe søt, passe vanskelig, passer til det meste - jakke. 
Det ble en Tiny tea leaves her til bloggs også:

Wake up and smell the tiny tea leaves!


Noen er glad i lilla =)


En innrømmelse: Jeg fikk ikke med meg at knappestolpene skulle strikkes på etterpå før jeg hadde strikket en god stund.. - Å hei og hallo, sann - det var vanskelig å få fint, gitt. Jeg tror jeg har strikket og rekket opp hver stolpe 4-5 ganger, og måtte til slutt bite i den sure kamelen  - og bare la det bli som det ble..

- Should have knitted the buttonbands when I knitted the cardi, though, not afterwards. (Followed the pattern without thinking, must admit.) Well.. lesson learned.

En spå-blomst
Crystal ball flower =)

Store fine jenta vår:
My big beautiful girl =)

Knappene er kjøpt på nettet, men jeg oppdaget (etterpå) at den lokale sybutikken hadde nøyaktig samme typen i knappetubene sine... Det blir LETT!


Ha en fin dag!

Flower girl dancing


13 kommentarer:

  1. Så flink du er til å strikke, også har du så koselige bilder! Besøk nå snart!

    SvarSlett
  2. Kjempefin jakke! Har lyst på en Tea leaves selv jeg - og gjerne i lilla! :)

    SvarSlett
  3. Søt jakke, søt jente og fin farge på jakka:)

    SvarSlett
  4. Jeg tror jeg er ualminnelig lat mhht knappestolper, for jeg kikker noe innmari på bildene på mønsteret for å sjekke om jeg kan strikke knappestolper på underveis, for å plukke opp til stolper suger!

    Flotte bilder av skjønn jente med ditto jakke!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for så hyggelige kommentarer =))
    Klem Siv

    SvarSlett
  6. Supersøt jente med flott jakke! =)

    SvarSlett
  7. Wow! Your cardi looks amazing! The pattern is so beautiful, it's what I'm dreaming on! Wonderful work and wonderful model!!! :)
    Thank you so much for your lovely words on my blog, Mollie Makes is such a beautiful magazine, I love those apple cozies too (actually I love what you called: apple jacket! so fun, hehe!). Thanks for your sharing! Great day to you!!!

    SvarSlett
  8. Fint par - jenta og jakka! Tea Leaves står på "lyst å lage"-lista mi, til meg sjølv :-)

    SvarSlett
  9. hei, tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) og for en nydelig jakke!Jeg ser ikke at du bommet litt på stolpene:) perfekt spør du meg, og lilla er min favorittfarge!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...