torsdag 8. desember 2011

Advent, shmadvent

Skulle gjerne hatt litt flere timer i døgnet, egentlig. Kalenderen jeg laget i fjor er oppe. Det er da noe. Vi putter litt smått eller lurt eller gjøre sånn etterhvert...

Waiting for Christmas with a calendar made of felt.

 Kalenderen er sydd som filtlommer på bomullstøy stiftet fast på en gammel korktavle. Under tallhjertene i tre (Panduro) er det festet løkker av kroklisser i sølv. (En tøtsj av glam, men hei: Her kan man også feste ting, hvis det føles naturlig)

 Stjerna kom opp i går kveld, forresten. Det er da også noe.  Til og med strikking foregår, men det er vel best å vente litt med å vise fram.. ;)

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Fin og nostalgisk julekalender! Litt godt å høre at ikke alle andre enn meg er ute i god tid med alt også. :)

    SvarSlett
  2. Tipp topp snasen kalender! Min fikk et litt annet uttrykk... :)

    http://www.langtynnmann.com/2011/12/08/julekalender/

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...