fredag 19. september 2014

Wonderland dress til Storesøster

...En jersey-debut, vil jeg si. Kragen og mansjettene er fra en gammel genser jeg hadde som liten. Ny, lilla jersey fra S&Stil. 

My eldest girlie with mamamade dress :)

Mønsteret er fra Heidi and Finn, kjøpt via Etsy. Jeg har bare brukt vanlig symaskin, sikksakk og tjohei, og dermed en ny kjole til storejenta. 



Den som bruker lupe, kan sikkert spotte skjønnhetsfeilene, men det hopper vi opp i høstværet og blåser galant i :)



Jenta fornøyd, mammaen fornøyd. Mønster anbefales også. Frister til gjentakelse, må jeg innrømme. Har en overlockmaskin som kikker furtent bort på meg for tiden også... 


Sånn, da kan jeg få igang strikkepinnene igjen. Begynner å nærme seg noe å vise på den fronten her til bloggs også. Plutselig tilbake!

 Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Flott! Flink du er! Venter spent på overlockstasj :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig kjole som var veldig fin på jenta di!

    SvarSlett
  3. Kommentaren min "forsvant"... ble veldig usikker på om den er til godkjenning eller rett og slett ble borte.

    OK, uansett: Så flink du er med symaskina! Flott kjole og nydelig jente!

    SvarSlett
  4. Jättefin och vilka fina bilder!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...