tirsdag 28. juli 2015

1 stk seleshorts i kermit-farge, coming up!

I Sandnes sitt hefte Tynn merinoull, fant jeg en nusselig seleshorts med flette.. 


Veslegull trengte jo a b s o l u t t en sånn, bestemte jeg meg for. I vår kjøpte jeg noen nøster babymerino fra Drops i fargen kraftig grønn, som plutselig fikk en rolle i dette prosjektet. 




Noen justeringer i form av tynnere pinner, mindre størrelse og alle lengder i str 4 år, og vips: Et passelig plagg i årets sommervær, her for anledningen presentert på et tørp i Sverige.


Det samme eh..sommerværet fortsetter nå som vi er hjemme i gamlelandet igjen, så kermitshortsen vil få mye brukstid, ser det ut som. Og det er jo bra det da. Bill. merk: Klarformersoltakk.


Uansett; nå er det tid for ufostrikk.

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Artig shorts! Ullbukse kan saktens trenges så kaldt som det er. Jeg fyrer i ovnen i kveld.

    Men det er jo lov å håpe på noen sommerdager.

    Klem

    SvarSlett
  2. Flott farge og stilig shorts til skjønningen!

    SvarSlett
  3. Så tøft med grønn ullshorts:) Veldig praktisk når man har strikket så mye at man kan tilpasse mønsteret til det garnet man har. Størrelsen ser helt perfekt ut :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin! Har heftet og har vurdert å strikke denne. Fint med sommergrønt.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...