torsdag 15. oktober 2015

Barselgaveluestrikk

Denne høsten har det vært et par barselgaveproduksjoner her til bloggs. Det er jo bare superstas, og sånne småting, de blir jo faktisk ferdigstilt i en fei også. Moro å lage, moro å gi bort, vinn -vinn :)

Simple knitted baby hat for a friends new baby.

 Dette er babylua til Kathrine Gregersen, fra boka Strikk meir til nøstebarn. En glede å strikke, og det ser ut som om den har den gode passformen som klassikeren også. (Jepp, strikket maaaange ganger)

 Og så har jeg skaffet meg strikkemølle også. Kjære vene, at jeg ikke har fått meg det før... Nå er det snor-strikking så det ryker etter :) Her blir det ikke ufo'er på grunn av de ørkesløst kjedelige snorene som må strikkes lenger, jaffal! 

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Så søt den ble. Strikkemølle står på ønskelista mi, skjønner jo at det er helt genialt ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...