onsdag 23. mars 2011

Produksjonen fortsetter

Lillesøster har vært syk med feber og hoste et par dager, men innimellom blir det tid til litt strikk også. Storesøsters dukke:


Måtte bruke et annet garn til håret, og det resulterte at hodet ble mindre =/...Altså, ikke noe stort problem, og er egentlig mer fornøyd med denne utgaven - fordi jeg puttet en hard filtkule som base inni hodet og fylte rundt med vatt, så hodet holder mer stand.. Mulig det må bli en dukke nr tre? Får lage litt klær først og tenke på saken. 
Ha en fin dag! 

4 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar "hos meg" - måtte jo titte innom deg :)

    Så fin dokke! Jeg har liksom ikke kommet på at man kan strikke leker - men det er jo en strålende ide egentlig...

    SvarSlett
  2. Takk! Helene Magnusson står bak det geniale mønsteret til dukken... Anbefales, jeg ser du også er glad i å strikke=)

    SvarSlett
  3. Kjempefin! Og, super teknikk! Flott arbeid som du har gjort her... M-klem

    SvarSlett
  4. Takk, mamma =) KlemS

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...