torsdag 24. mars 2011

Lappeland

Sånn, da er katta fortært og pannekakene kastet ut en tur, ah, godt med ettermiddag! Kaffe, next!


Lappen på olabuksa kan godt synes, når den først lappes, synes nå jeg. (Man tager hva man haver-prinsippet) Storesøster kan gå med buksa igjen. (Synes det var litt tøft med sånn slitt revne-olabukse jeg, da. Skal vel ikke snakke med utestemme om det kanskje, men jeg husker at jeg hadde alt for hele olabukser da jeg var ung. For å få den rette slitasjen, var det beste trikset å skli på rumpa i Omnesfossen noen ganger. Heh, ikke gjør dette hjemme, folkens - men det slo faktisk trikset med å gni buksa med sandpapir, som jeg i min motehysteriske fortvilelse også gjorde.) Ja, ja - bla bla. Lappetilapp

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Finfin lapp med godfarger på! Takker for titten i bloggen din, jeg fniste meg gjennom flere innlegg. Fin "liten" lue til Smokkegutten :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...