fredag 8. april 2011

Finn feilen

Satt i går kveld og strikket ferdig noen votter jeg begynte på for 8 eller 10 år siden(..!). Prøvde dem stadig vekk på for å finne tommel-lengden. Strikket ivei, felte av og sa meg fornøyd med FO. Stripeovergangene er med hakk, og omgangen begynner litt feil på den votten som var ferdig for 10 år siden. Prøvde på igjen. Pytt-pytt, feste tråder.

Så hva er så graverende feil med dette bildet?



Vel.. Jeg er klønete, men:

To venstrehender har jeg vel tross alt ikke! 
(Har jo da sittet og prøvd begge votter på samme hånd - gratulerer!)

Mittens, for my two left hands..

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...