lørdag 21. mai 2011

Detektiv-vott

..Eller hva skal man nå kalle den? Mysteriet er ikke helt nøstet opp, selv om jeg nå har.. ja, EN venstrevott til, i andre farger enn den originale også =)


Jeg sluttet jo seff å notere, i en blanding av utolmodighet, uenighet med meg selv, improvisering og mer generell votte-detektivhet, sånn cirka etter første mønster-rapport.. Men jeg har jo en vott, og en klar mistanke om hvordan den har kommet istand, så hvis jeg nå er flink notar(Hm, kanskje litt odd bruk av tittelen?) så vips: Vottemønster, hurra-i-huset!

One mitten down, but parts of the pattern is still a bit of a mystery, actually.


Så om ikke høyrevotten blir like kriminelt spennende(he he), er likevel prosessen da omgitt av en viss mystikk. Litt spenning i hverdagen er bra for mor. Herr Innestemmen har bestilt et par i svart og grønn, så etter barnebursdag og selskapeligheter skal vi se om det ikke kan bli skikkelig orden i votte-sakene.

Ha en fin dag!


6 kommentarer:

  1. HURRA, mysteriet er løst ;)

    Jeg slutter aldri å la meg imponere av dere som setter dere ned og lager egne strikkemønstre. All ære til dere!

    Nå må du bare huske på at den neste må bli en høyrevott ;)

    SvarSlett
  2. Flott mønster, imponerende med selvlaget mønster. Nå har du altså en svart vott og en rød vott? Skal de brukes sammen, eller har du planer om flere? :)

    Takk for koselig kommentar på bloggen min! :)

    SvarSlett
  3. Takk, dette er en rekonstruksjon av en gammel loppis-vott som var blitt ensom og alene =) Har skumle planer om flere. Mvh Siv

    SvarSlett
  4. Haahaaa , herligt indlæg . Jeg hepper på dig !!!


    Klem Vilma

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...