søndag 1. mai 2011

Don't just do something.. Stand there!

Eller noe i den duren. FO betyr ikke nødvendigvis FOto-dag, ihvertfallikke... Kjolen ferdig, yessss. Kan du stå stille, mamma skal bare, hallo? Sånn, ja, stå der nå, det er fint, NEI, ikke..aaaargh!

Fokus? Ikke?

Sånn ja, så kan du se hi....æh

Altså..

Oki, that's a wrap, girlie!
 Finished dress for little sister. But it's just not the right day for photo session =)

Dette er da Nova, med restegarn. Litt stor, med vilje denne gangen. Inspirert (Eventuelt hermegåsert) av Monstermønster-bloggen. Jeg gjør alltid minst én feil - så da kan jo den som er interessert nok prøve å finne den.. (Og nei, det er ikke kortet med julesang som lillesøster har i hånda. Hvor fant du den? I påskepynten??)

Ha en fin dag!



11 kommentarer:

  1. Kjempesøt! Utrolig fine farger.

    SvarSlett
  2. Hoihoi, den passet jo ypperlig som restegarnsprosjekt! Kul med mange farger!

    SvarSlett
  3. Tusen, tusen takk - begge to =)

    SvarSlett
  4. Nydeleg kjole og nydeleg modell!

    SvarSlett
  5. Knallflott kjole ;) Å gi en utfordring om å finne feil må du ikke si til perfektsjonisten meg.....hehe, tror jeg ser det (på armene, sant?), men det gjør da INGENTING ;) ;) NYdelige farger ;)

    SvarSlett
  6. He he, stemmer det =)

    Takk for rosende ord. Lillesøster er veldig fornøyd, og proklamerte i dag at venninna i barnehagen syntes kjolen var dødsfin =))) (Ha ha, er du plutselig 14 nå, og ikke 4, liksom??))

    SvarSlett
  7. Hvor er den fin!! Den må jeg lave til min lille tøs :-)

    SvarSlett
  8. Oj! Superfin!!!! Jeg har forresten forsøkt å finne deg på ravelry, hvor er du?Hilsen Carina

    SvarSlett
  9. Har ikke registrert meg med noen prosjekter eller sånn på Ravelry, hvis det er det du mener?? Hvor er du da, C? =))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...