fredag 27. mai 2011

Nok pynt og snart en vott

Ja, you tell me... Nok pynt eller plass til mer? 


Vi driver mye med barnebursdagsfeiriteter her i huset i mai. I tillegg  er jeg snill og uendelig tolmodig, kjenner jeg - og strikker på et par votter til Herr Innestemmen. Det tar jo sju lange og ørten breie. Har snart, snart én. (Nei, jeg er ingen tofargestrikkemester, gitt..)

Mannens hånd, med snart en vott:

Men kravstor som han er så vil han vel gjerne ha en til? Kvesser pinnene og strikker mellom kakebaking og generell akkedering. (Nå er han jo DBM, Den Beste Mannen, altså. Uansett hvor lang tid det tar å få fram et par votter til han - bare sånn at ikke det er stukket under stolen, he he he.)

Ha en fin dag!

8 kommentarer:

  1. Å, så heldig han er! Godt det er en stund til det blir bruk for slike, håper jeg, da...

    SvarSlett
  2. Satser på at det er skikkelig lenge til han får bruk for dem, ja. =)

    SvarSlett
  3. Kommer til å bli et par fine votter det der :)

    SvarSlett
  4. Så fine votter du holder på med! :))
    Takk for at du deltar på min Give Away! :)
    Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  5. Hi, thanks for you visit and commenting on my blog, I do appreciate! Your blog is so beautiful and your knitting is awesome! I love enjoying all your knitting projects! These gloves look really gorgeous, I love the colors you are choosing too!
    Have a great weekend!
    Lovestitch,x

    SvarSlett
  6. Thank you so much, lovestitch!=)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...