mandag 9. mai 2011

Mittens wanted!

..dead or alive.. ayeah! 
Jeg skulle så ønske jeg var en votte-reser-strikker, men det er jeg altså ikke. Mens jeg glattstrikker runde på runde med lilla, gløtter jeg stadig bort på denne ensomme saken her:

 A poor lonesome mitten..

Tommelkile:

Er det kanskje noen som vet om et mønster på disse der ute? 
Sånn før jeg med svært begrensede votte-rekonstruksjon-kunnskaper begynner å dissekere, mener jeg.. (Redda Votten, död eller levande!!)

Ha en fin dag, med eller uten mønster!

3 kommentarer:

  1. Jah, ikke sant! Liker så godt det enkle grafiske uttrykket, som det vel heter, på "fint"..
    =)

    SvarSlett
  2. Veldig fin vott, mener jeg har sett selbuvotter med et lignende mønster inni hånda. Jeg ville gått for en rekonstuksjon, tell masker og strikk i vei! Veldig enkelt første mønster om du ikke har strikket mønster før, siden det går over få masker. Lykke til.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil bruke tid på en kommentar her hos meg :) Jeg beklager ordbekreftelsen, men håper det går greit å kommentere likevel. Mvh Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...